divendres, 6 d’abril del 2012

Bereneta de final de trimestre

10 comentaris:

Lorena ha dit...

Va ser molt divertit i mus u vam pasar molt bé.

Neus Ll. ha dit...

Va ser molt divertit, m'ho vaig passar molt bé i el menjar estava molt bo!

GABI ha dit...

Va ser molt divertit i vam poder conversar amb el fillet nou, en Daniel.

alex ha dit...

Va ser molt diver, el més trist és que no am durar molt.

carlos ha dit...

Va ser molt divertit, pero deprés vaig tenir mal de panxa.

Ainhoa ha dit...

Va ser molt divertit,i ens ho vam passar molt bé!

esteve ha dit...

Va ser molt divertit. Tot el menjar era molt bo.

QUICUS ha dit...

M'ho vaig passa molt bé, va ser molt ivertit.

Annia ha dit...

Me lo pasé muy bien comiendo y bailando con las chicas.

Edurne ha dit...

Creo que todos nos lo pasamos genial todos juntos.Fue muy divertido.