dimarts, 28 de febrer del 2012

S'ÀVIA QUARESMA - 2n PEU

Com que dijous i divendres és pont, llevam avui el segon peu de s'àvia quaresma. Us vull felicitar pels comentaris del primer peu, perquè pens que heu entès bé el missatge de gaudir de la vida cada dia. El segon peu té un missatge amb SORPRESA!!!!!!!


Avui hem rebut la visita d'una ex-alumna d'en Ferran, na Natàlia. Està estudiant magisteri i ens ha vingut a veure aquest matí. Estàvem fent un treball amb les llibretes digitals sobre el cos humà; crec que li ha agradat com empram els portàtils. Una cosa que m'ha deixat molt sorprès ha estat que ha sabut tots els vostres noms, però no m'estranya, perquè na Natàlia és d'aquestes persones que amb una mirada ja te coneix, intuïtiva, espavilada,... Agrair-li la visita i dir-li que pot venir a veure'ns en voler, que mestres com ella sempre són benvingudes. Ens ha fet un regal d'aquells que agraden als mestres, una frase per pensar:



23 comentaris:

GABI ha dit...

Jo crec que aquest missatge ens ha de causar molta emoció i tenir ganes de fer les coses. Hem de tenir il.lusió de fer les coses com per exemple els del British.

esteve ha dit...

Aquest misatge ens vol dir que no hi ha res impossible i que si vols ho pots aconseguir, però sempre amb il.lusió.

Annia ha dit...

Yo creo que es verdad, porque cada cosa que nos pasa nos aporta algo más especial, y si nosotros queremos lo podemos conseguir.

sara ha dit...

Quines paraules més boniques. M'ha agradat la visita d'aquesta al.lota és molt simpàtica.

ALICIA.V. ha dit...

A mí em sembla que si volem aconseguir una cosa l'hem d'aprofitar. Si ens ho proposam ho podem aconseguir.

MARC ha dit...

Me sembla molt bé el que ens ha dit na Natàlia perquè jo pens que si tu proposes pots aconseguir tot el que vulguis aconseguir

Clara ha dit...

Crec que és veritat, que si ho vols i creus que ho conseguiràs el que et proposis serà possible. Has de tenir il·lusió, i no te la pot llevar ningú.
Pots pensar que ja ho tens, perquè si penses que ho aconseguiràs en el futur no arribarà mai, ja que el futur no es viu, es viu el present.

orly ha dit...

Yo creo que si queremos algo tenemos que tener ilusión.

MARIANA ha dit...

Me ha encantado, es bonito tener ilusiones y compartirlas con los demás.

Diego ha dit...

Jo crec que el missatge és molt interessant. A mi m'ha agradat molt perquè crida molt l'atenció. I també el que diu és ve, si tu ho intentes i hi creus res és impossible.

Lorena ha dit...

En aquest missatge ens diu que totes les coses són posibles,mentre que noltros vulguem. Si no volem no ho podrem fer.

Nerea ha dit...

Jo, personalment, crec que aquest missatje ens hauria de fer pensar que tot es pot acnseguir amb un poc d'esforç, perquè si no ens esforçam no podem arribar a cap límit de la ostra vida. A la nostra vida hi ha d'haver reptes per aconseguir coses. aQUEST MISSATGE ME FA MOLTA IL.LUSIÓ.

alex ha dit...

M'agradaria poder dir que algun dia podré tenir tot el que he volgut i fer tot el que vull, perquè si tot és possible jo algun dia tindré un carnet de avió i un ca pastor alemany.

EDURNE ha dit...

Pienso que es verdad hay que tener ilusión y mirar el mundo de otra manera positivamente.

Ainhoa ha dit...

Hay que tener ilusión de hacer cosas y no perder la esperanza de hacer cosas nuevas.

Raul ha dit...

Aquest comentari és molt important per noltros. Aquest missatge vol dir que no hem de perdre l'esperança en el que feim i intentar-ho tot. Encara que no ho poguem fer ho haurem intentat.

carlos ha dit...

Aquest misetge vol dir que no hi ha res impossible si ho desitges i t'esforces.

NEUS T. ha dit...

Jo crec que hem de tenir molta il.lusió de les coses de la vida com per exemple anar a l'institut....

Llorenç ha dit...

Jo crec que si noltros volem podem aconseguir tot i estic d'acord amb que si ens esforçam podem aconseguir el que vulguem.

maru ha dit...

jo crec que aquet missatge es molt bo i te fa lusio

Natalia V.R. ha dit...

Bones tardes al·lots!
Veig que feu molt bones reflexions, igual de bé que ho vau fer amb el primer peu de s'àvia Quaresma (les vaig llegir totes).

La veritat és que m'agrada molt la manera nova aquesta de fer feina amb els portàtils, ja que a mi em va tocar fer-ho a cop de llibre i llibreta no-digital.
Em sembla força interessant que treballeu així, perquè com que sou vosaltres qui heu de cercar la informació, és la manera que tot el que feu es quedi ben fixat a la vostra memòria i no s'esborri.

Sí, es podria dir que amb una mirada ja conec a les persones. I sincerament, la primera impressió que me'n duc de voltros és molt bona. Pel que he vist, sou alumnes feiners i respectuosos, que compliu amb les normes de classe (fer silenci, respectar les feines dels altres...)

Així que us ha sorprès que sabés els vostres noms? Idò que us pensàveu, que vindria a veure-us sense saber qui sou?

De ver, moltes gràcies a tots per haver-me prestat atenció, i gràcies a en Ferran per haver-me convidat a l'escola.

Aquí teniu el meu bloc, a on he fet un post sobre el dia d'avui.
Sóc amb vosaltres virtualment, i per qualsevol cosa que necessiteu.
http://aprenemaensenyar.blogspot.com/

Bona feina, i sort!

QUICUS ha dit...

A jo aquest misatge m'agrada perque com a dit n'Esteve si tu o creus pots moure muntanyes, no hi ha res imposible.

QUICUS ha dit...

A jo m'agrada aquest comentari, perque com n'Esteve ha dit si tu reus que pots podras, si creus pots moure muntanyes.