divendres, 15 de juny del 2012

TEATRE "LA CORT DELS REIS CATÒLICS"

Hola classe!

Avui ha estat, perquè no dir-ho, un dia "completet, completet"! El dinar previ a la representació ha estat molt bé, fins que ens hem començat a esvalotar. I és que... Com creixeu! Què grossos que heu tornat!


Vull donar-li les gràcies a les tres mares que ens han volgut acompanyar.


L'obra va sortir prou bé, tot i alguna equivocació i algun atac de riure... Jo vaig riure molt, m'ho vaig passar genial, la veritat. Els reis vau estar impressionants, subtils i molt precisos amb l'expressivitat i la complicitat. En Colom, un poc avergonyit, també va ser capaç d'arribar a Amèrica. La princesa amb l'energia i l'expressivitat esperada. I tots i totes... perquè no dir-ho... vau estar fantàstics/ques en tot allò que us corresponia. Només voldria ressenyar un punt una mica negre... Va faltar silenci darrera de l'escenari! Però era d'esperar, és un aspecte que sabeu no acabam d'aconseguir... Avam si dilluns ho milloram, segur que sí. Just aconsegueixi una còpia de la funció la pujaré al bloc, d'acord?


4 comentaris:

alex ha dit...

va ser molt guai el dinar vam riure més...

Clara ha dit...

Si Alex, tu vas riure moltíssim!
Fent l'obra ho vaig passar genial, tot i que estava bastant nerviosa, a la meva mare li va agradar molt.

Anònim ha dit...

la comida me gusto mucho

Lorena ha dit...

Al dinar n'Alex no va turar de riure i l'obre va estar molt bé