dimecres, 21 de desembre del 2011

REFLEXIONS SOBRE L'AVORTAMENT

A mi, personalment, em sembla que es pot avortar si ets molt jove, per exemple als catorze anys. A partir dels vint anys ja no em sembla molt adequat, ja que li treus la vida a una nova persona del món. Si no vols tenir fills, no tenguis relacions sexuals o ho fas amb precaució. Per prevenir pots emprar preservatius, pastilles, etc. A mi, per exemple, no m'agradaria tenir un fill i, per vigilar que no em quedi embarassada, puc prendre pastilles, però aquelles pastilles poden fer mals de cap, mal de panxa i altres coses. En la  meva opinió, a certa edat, no s'hauria d'avortar. La meva mare diu que tots som lliures de fer el que volem. 


                                                                               Autora: Nerea Burgos